V letošnjem šolskem letu smo v tretjih razredih uvedli nov projekt na temo branja. V zimskem času smo tretješolce najprej testirali z bralnim testom, nato pa intenzivno vadili bralno tehniko in bralno razumevanje. Vsak učenec je doma vsakodnevno izpolnil bralni dnevnik in ga tedensko vračal v šolo. Občasno se je v tedenskem bralnem dnevniku skrivala tudi kakšna vaja iz bralnega razumevanja, prav tako pa so veliko pozornosti bralnemu razumevanju namenili med poukom. Tik pred zaključkom šolskega leta smo učence še enkrat testirali, da smo preverili napredek. Z rezultatom smo zelo zadovoljni, saj se je povprečno rezultat dvignil kar za 10%. Učenca, ki sta naredila največji napredek, sta svoj dosežek povečala kar za eno tretjino! Za to sta prejela posebno pohvalo, prav tako so knjižno nagrado dobili najbolj redni bralci, torej tisti, ki so vrnili izpolnjene prav vse bralne dnevnike. Prav vsi sodelujoči pa so dobili poseben bralni list za spodbudo, saj bodo lahko ugotovili, da je branje zabavno, slastno, uporabno, zanimivo, navdih,… Vsem želimo veliko bralnih užitkov in nepozabnih popotovanj po deželah sveta, domišljiji, prihodnosti ali preteklosti, s knjigo v roki!
Kdor bere, živi tisoč življenj. Tisti, ki ne bere, živi le eno. - George R. R. Marti
|